Död åt SD

Tittade på Debatt ikväll...Alltså Jimmie Åkesson..Vilket jävla stolpskott! Ja satt bara och skrattade åt den här patetiska lilla pojken i en vuxen mans kropp! Det patetiska av allt är att han måste ljuga till sig en spännande uppväxt..hitta på en anledning till varför utlänningar inte ska vara i vårat land! Att dom ska ha en dålig uppfostran och inte få samma som vi. Att vi svenskar är snälla och visar respekt..Jävla skitsnack! Personligen så skäms jag över att vara svensk..Jag tycker att det finns för många som Jimmie för att vara stolt! Nu vill han inte bara ha bort utlänningar, nu vill han ha bort den samiska kulturen också..Va kommer sen? Vill han göra som Putin eller som i Uganda..Förbjuda homosexualitet!?
Delar en text som Jin Lavesson skrev till honom..(En tjej som gick skola med honom)
 
"Absolut, Jimmie, du har rätt till dina egna upplevelser angående din uppväxt. Tyck, känn och tro vad du vill, men att försöka legitimera dina rasistiska värderingar med lögner är sorgligt. Du var rädd för de så kallade invandrargängen i ditt hyreshusområde säger du. Tillåt mig då att säga att jag också kände mig ganska hotad och förnedrad när du på en fest satt och berättade att jag förmodligen skulle vilja ta livet av mig en vacker dag, och att jag helt enkelt inte var lika svensk som du, bara på grund av den enkla anledningen att jag var adopterad. Dock skulle jag aldrig påstå att denna enskilda händelse har format mig och mina värderingar, lika lite som att jag tror att de få invandrare som bodde i vad du väljer att likna vid något slags ghetto har format dig. Jag är den jag är för att jag helt enkelt har valt att tycka att alla människor, läggningar och kulturer är lika mycket värda. Du är den du är på grund av att du har valt att tycka precis tvärtom.

Som sagt, du har rätt att återge din uppväxt så som du upplevde den, men när ingen, inte ens de som bodde grannar med dig eller gick i samma klass, känner igen sig i dina beskrivningar kanske det är dags att ifrågasätta dina egna minnen i stället för att påstå att det var de som lade grunden till din politiska karriär. Var sverigedemokrat du, var rasist, var precis vad du vill. Men våga då också stå för att du själv valt dina värderingar och ditt parti, och skyll inte på ett fåtal invandrarbarn som råkade leka på samma innergård som du."
 
På Debatt fick man höra fler historier om hans barndom som bevisade att den han gav inte stämmer alls...och den lilla patetiska pojken började nästan gråta, som om han blivit påkommen av en förälder..När han sa: "Men du vet ju inte hur jag hade det när jag gick mellan huset och sandlådan..du vet ingenting!" , då väntade jag bara på att han skulle springa därifrån, ställa sig i ett hörn och gråta!
Jävla tönt! Snälla Sverige..stoppa det här galenskapet och visa att ni är smartare än så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0