Hockey-feber!

Har ni sett OS? Jag är fast.. Jag hatar allt Ryssland står för..Putin är den nya Hitler fast istället för Judar tar han homosexuella!  Vidriga man... Är det några som ska utrotas och som inte är normal så är det sånna som han. Som hatar folk för att dom älskar (enligt dom) fel människor!
 
Men jag är fast i OS..Jag älskar ju Hockey! Det är min favorit under OS..Har nästan lyckats se/lyssna på varje match..Jag älskar att titta när inte Sverige spelar för då behöver jag inte vara lika nervös.. Då är det bara kul! ;) Längd är också roligt, men där har det ju gått så otroligt bra för oss och då helt plötsligt så blir ju dom flesta sport-intresserad! Det tittar jag inte på om Sverige inte kör..och det gör jag ju faktiskt med hockey!
 
En som spelar med våra kronor är backen Johnny Oduya. Nr 27!
Han vann Stanley Cup med sitt Chicago Blackhawks..Några vänner till mig känner honom och beställde en tavla..Den gavs till honom på Stanley Cup-festen på Café Opera i Augusti. Kul..ett av mina roligaste "jobb"...Det gör ju inget att han är ganska fin att titta på också samtidigt som man målar!
Heja Sverige!!!!
 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh vad roligt, du bloggar igen!:) härligt med ny bakgrund och vilken himla vacker bild på dig <3 hoppas allt är bra vännen och att du får hjälp med ischiasen.. massa kramar!!!

Svar: Ja..får väl se hur länge d varar den här gången!!! ;) Kände att jag behövde en nystart och byta bort allt gammalt som inte är jag längre så kanske det skulle bli roligare! :) Ska till min naprapat på tisdag och rätta till lite så hoppas ja att det släpper..Har behandlat mig själv lite och fått det att lugna ner sig lite iaf, men usch va jag hatar piriformis! Saknar dig gumman!! Hur ser framtidsplanen ut? Vart ska du framöver!? Puss
Om Fjunet/Ankos/Möglet/Virus/Skitapan..osv.

2014-02-21 @ 05:38:17
URL: http://anejlica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0