Saknar..

Just idag så har jag en sån känsla jag hatar att ha! En sån där man avskyr sig själv på nå vis..En sån där jag är ensam. Sjukt ensam! Varför ska det vara så fruktansvärt svårt att träffa någon? Är man förstörd för livet? Kommer man aldrig mer känna att man vågar chansa på någon igen. Att man litar på någon igen...Känna sig sådär pigg och kär?! Just nu så känns det verkligen inte så.. Dom jag träffat som verkligen har fått mig att känna något har bara lurat mig på nåt vis och innerst inne så vet jag att jag förtjänar bättre än jag fått, men faan va trasig man är! Oftast så är ja grymt stark iaf utåt..och jag klarar nästan alltid mig själv! Men vissa dagar så kommer dipparna. Men jag tror verkligen på den där kärleken alla pratar om, han måste bara hitta mig! Jag har ju sett att den finns..
Kan jag verkligen vara kvar i en stad där jag känner mig så här ensam eller borde jag ge mig iväg...? Tänk om man kunde knäppa med fingrarna och sen sitta på en strand sådär solbränd, utvilad och nykär!
Då skulle jag gjort det nu..
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

När kärleken väl kommer har man inget val och kommer inte bry sig alls om rädslor och gamla trasiga relationer. det inbillar jag mig iallafall. vill du bo i östersund? fråga dig själv vad du skulle må bäst av att göra, sen gör du det. puss

Svar: Hoppas verkligen att du har rätt..Stan är d inge fel på.., men utbudet!
Om Fjunet/Ankos/Möglet/Virus/Skitapan..osv.

2014-01-17 @ 22:04:59
URL: http://anejlica.blogg.se
Postat av: Kristoffer Haglund

Tell me about it! Hoppas du har funnit den rätte nu när det gått ett halv år. Du verkar vara en toppentjej ju :)

2014-06-27 @ 02:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0